بابک ثنایی

تولید تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی

تدوین و پست پروداکشن تیزرهای تبلیغاتی

مشاور تبلیغاتی در زمینه ویدئو مارکتینگ

تولید محتوای ویدئویی برای شبکه های اجتماعی

0

سبد خرید شما خالی است.

بابک ثنایی

تولید تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی

تدوین و پست پروداکشن تیزرهای تبلیغاتی

مشاور تبلیغاتی در زمینه ویدئو مارکتینگ

تولید محتوای ویدئویی برای شبکه های اجتماعی

مطالب من

۱۱نکته طلایی برای تولید یک تیزر اینستاگرامی

1400-08-13 آموزش
۱۱نکته طلایی برای تولید یک تیزر اینستاگرامی

۱- اولین ثانیه های ویدئو حیاتی است

کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به سرعت میان پست ها و استوری ها گذر میکنند. شما مجبورید در ۳ ثانیه اول تکلیف کار را مشخص کنید. مطمئن بشید ویدئوی شما به اندازه ای شفاف، محکم و قدرتمند هست که مخاطب بلافاصله بفهمد که پست یک ویدئو است. اگر حرکت کافی نداشته باشد مانند یک عکس ساده از آن رد می شوند. وقت آن نیست آهسته عمل کنید.

۲- از اهمیت متن و صدا غافل نشوید

شاید به صورت پیش فرض در اینستاگرام از همان اول صدای ویدئو غیرفعال باشد. پس ویدئوی شما باید حاوی متن و تصاویر باشد. چند زیرنویس جذاب بیننده را تشویق می کند که ادامه ویدئو را ببیند.  از کیفیت صدای ویدئو هم اطمینان حاصل کنید،  چرا که تماشای ادامه ویدئو آن هم با صدای بی کیفیت و زیرنویس های درهم از حوصله کاربران خارج است.

۳- یک مشکل را حل کنید

شما به عنوان صاحب یک ویدئوی تبلیغاتی  باید در ویدئوی خود یک مشکل را شناسایی و بیان کنید.
وقتی مشتری این را درک کند درون خود احساس خوشحالی می کند و شما را به یکی از کسانی که مشکل شان را حل می کند می شناسند. اگر به آن ها نشان دهید که محصول و یا خدماتتان چگونه مشکل را حل میکند. تبریک میگویم او دیگر مشتری شماست ..

 

۴- تکلیف تان را همان اول مشخص کنید

لازم است هر تبلیغ بر روی یک موضوع خاص تمرکز کند و هدفی را تحقق بخشد.در هر تبلیغ،  یا برند و محصول خود را معرفی کنید یا دعوت به خرید کنید. استفاده کردن همه این موارد با هم مخاطب را بمباران اطلاعاتی می کند، و کاملا سرسری از تبلیغ شما گذر می کند. هر بار فقط به یک موضوع بپردازید .
بهتر است محتوای ویدئویی مناسب بر اساس نوع مشتری و جامعه هدف شما مشخص شود.

 ۵- تا می توانید رنگ و بوی تبلیغات را کم کنید

تبلیغات ویدئویی باید مانند یک محتوا و خوراک اینستاگرام معمولی به نظر برسد.
کاربران زمانی که در حال تماشای محتوا هستند ویدئو را میبینند و نظرشان را جلب میکند چون حس میکنند که این پست برای آنها ارزش گذاشته است.

 

۶- ویدئو را با ابعاد مناسب بسازید

بسته به اینکه محتوای ویدئوی شما پست باشد یا استوری باید قالب خاصی را برای طراحی در نظر بگیرید. بهترین نوع تبلیغ ویدئویی فیلمی است که کل فضا را پر کند. به  این دلیل به نظر میرسد فیلم های عمودی برای استوری مناسبتر باشد.

 

۷- به فکر کاور ویدئو باشید

چه در صفحه اکسپلور و چه در صفحه شخصی تان قبل از هر چیز کاور توجه مشتری را جلب می کند . کاور باید جذاب، شفاف و واضح باشد. یادتان باشد این کاور است که تعیین می کند ویدئوی شما اصلا باز شود یا خیر؟

 

۸- برای کاربر هفت خوان رستم نسازید

اطلاعاتی که باید به مشتری برسد به او بدهید. گزینه هایی که مشتری را به جاهای دیگری هدایت می کند حوصله مشتری را سر می برد. مشتری را برای کسب اطلاعات بیشتر آواره نکنید … هر چه راه را برای رسیدن به هدف برای مشتری سخت تر کنید. آسان تر کاربر را از دست می دهید.

 

۹- یک زنجیره مرتبط داشته باشید

هر چیزی داخل ویدئوتان باید با برندتان مطابقت داشته باشد .. مولفه هایی مثل رنگها، موزیک انتخابی، سبک کاری، نوشته ها و هر آنچه که در ویدئو مشاهده می کنید. پیام ویدئو باید با برندتان مطابق داشته باشد وگرنه غیر واقعی خواهد بود و کاربران خیلی راحت از کنار آن عبور می کنند.

 

۱۰- مواظب حجم ویدئوتان باشید

کاربران شبکه های اجتماعی عجول هستند. و اصلا دوست ندارند منتظر بمانند ویدئو کاملا لود و پخش شود. حجم مناسب ویدئو باعث می شود که  فیلم برای کاربران چه در وای فای و چه در اینترنت همراه به راحتی لود شود .

 

۱۱- ویدئوهای استاندارد بسازید

تولید یک ویدئوی تبلیغاتی شاید ساده به نظر برسد ولی واقعیت این است یک ویدئو درست باید دقیق و طبق سناریو پیش برود. وضعیت موزیک، شیوه های متن و نوشته و شیوه قرارگیری فیلم های استفاده شده، سبک تصویربرداری و …  باید دقیق و مطابق استاندارد انجام گیرد.
پس تا حد امکان کار را به متخصصین امر بسپارید.

برچسب:
۲ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید